بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

صیفی: بودجه رعد، یک‌سوم قرارداد یک بازیکن تیم طبیعت است | انتظار زیادی از رعد نداشته باشید

  • کد خبر: ۱۹۵۶۵۳
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
صیفی: بودجه رعد، یک‌سوم قرارداد یک بازیکن تیم طبیعت است | انتظار زیادی از رعد نداشته باشید
سرمربی رعد پدافند مشهد گفت: بودجه تیم ما یک‌سوم یک بازیکن معمولی تیم طبیعت است و بحث قرارداد در تیم ما برای بازیکنان وجود ندارد.

جمال صیفی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص شکست تیمش مقابل طبیعت عنوان کرد: شاهد یک بازی نابرابر بودیم. متاسفانه بازیکنان اصلی ما نیز در زمین نتوانستند انتظارات ما را برآورده کنند. شرایط به گونه‌ای پیش رفت که بازیکنان خارجی طبیعت هر اقدامی که برای پرتاب سه امتیازی داشتند به ثمر نشست که همین اتفاق باعث شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد.

وی افزود: رعد تیم جوانی است. صد درصد مقصر این باخت خودم هستم، اما توانایی تیم ما همینقدر است. نباید کسی انتظار زیادی از رعد پدافند داشته باشد.

سرمربی رعد پدافند مشهد تصریح کرد: بازیکنان شرایط خاصی داشتند. باید بیشترین تمرین کرده و مشکلات خود به خصوص در کار‌های دفاعی را حل کنیم تا دیگر شاهد چنین عملکردی نباشیم.

صیفی در پاسخ به این سوال که آیا رعد و طبیعت با یکدیگر قابل قیاس بودند، یا خیر، گفت: تیم ما آمده که بحنگد. در لیگ حرفه‌ای بازیکن نباید با اتوبوس سفر کند. چند دیدار اخیر خود را با اتوبوس طی کردیم و حتی برای بازی با نماینده آمل ۱۷ ساعت در اتوبوس بودیم. این موضوعات در تیم جوان ما تاثیرگذار است.

وی اضافه کرد: نسبت به پتانسیل و ابزار تیم طبیعت شاید یک دهم آنان هم نباشیم. امروز یکی از روز‌های بد ما بود و نمی‌توان آن را توجیه کرد. باید کار کنیم و تمرین کنیم، ابزار تیم ما همین است و باید با همین بازیکنان نتیجه بگیریم.

سرمربی رعد پدافند مشهد در خصوص شرایط رعد در ادامه لیگ گفت: این باخت یک شک بود و‌ای کاش زودتر برای تیم ما رقم می‌خورد. بردی که مقابل فولاد کسب کردیم حالتی برای بازیکنان ما به وجود آورد که می‌توانند در هر بازی بدون زحمت به پیروزی برسند، اما شکست مقابل طبیعت یک شک بود که از آن درس خواهیم گرفت.

صیفی گفت: بودجه تیم ما یک سوم یک بازیکن معمولی تیم طبیعت است. بحث قرارداد در تیم ما برای بازیکنان وجود ندارد و هزینه‌های تیم رعد مربوط به هزینه‌های سفر و اسکان در شهرستان‌ها است که این هزینه‌ها بسیار حداقلی است. یعنی وقتی به شهرستان‌ها می‌رویم سعی می‌کنیم از هتل درجه ۲ و ۳ استفاده کنیم و بیشتر سفر‌های ما با اتوبوس انجام می‌شود که این موضوعات در بحث فنی تیم تاثیرگذار است.

وی در خصوص اینکه آیا شرایط رعد مناسب یک تیم حرفه‌ای در لیگ برتر بسکتبال است، بیان کرد: شرایط رعد متاسفانه مناسب نیست. قانونی تصویب شده بود که بازیکنان ملی‌پوش و لیگ برتری تا ۲۸ سالگی می‌توانند بدون انجام خدمت سربازی در تیم‌های خود بازی کنند، خوشبختانه این قانون برداشته شد. تیم نظامی از بازیکن خارجی نمی‌تواند استفاده کند و با بودجه اندک خود نمی‌توانند از بازیکنان باکیفیت استفاده کنند، مگر اینکه این بازیکنان به خدمت سربازی بروند و در تیم نظامی ما مشغول فعالیت شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->